Marketingové aktivity, ktoré vás nestoja skoro nič


Prieskum trhu
Cena: 0 EUR
Čím viac času môžete investovať do identifikácie nielen svojich cieľových trhov, ale aj vlastností, ktoré by charakterizovali vaše ideálne typy kupujúcich, tým viac budete môcť:

  • Zamerať sa na marketingové úsilie na laserovú presnosť
  • Zdokonaľovať svoje marketingové správy, aby prilákali a zapojili pravdepodobných kupujúcich

podnikání.jpg

Majte na pamäti, že tímy neskúmajú len svoje vlastné herné plány – zisťujú, čo robia konkurenti, aby zistili príležitosti, ako ich poraziť. Ak by ste sa postavili s konkurentom v oblastiach, kde sú silnejší alebo viac etablovaní, mohlo by to mať za následok stratu, ale ak trávite čas analýzou konkurenčného poľa, aby ste hľadali oblasti ich slabostí alebo medzery na trhu, môžete objaviť príležitosti, kde bude mať vaša firma najlepšiu šancu na rast.

porada.jpg

Emailový marketing
Cena: Od 20 do 50 EUR za mesiac
Existuje dôvod, prečo je e-mailový marketing vysoko na našom zozname odporúčaní pre malé a začínajúce podniky: Funguje to. Bez ohľadu na priemysel alebo organizačnú veľkosť, obchodníci v celej rade poukazujú na e-mailový marketing ako taktiku, ktorá produkuje ich najvyššiu návratnosť investovaných dolárov. Podľa štatistických údajov o e-mailovom marketingu ExactTarget.com sa uvádza, že obchodníci dostali priemernú návratnosť investícií vo výške 44,25 USD za každý 1 dolár vynaložený na e-mailový marketing.
Optimalizácia
Cena: 0 EUR
Či už budú vaše výrobky alebo služby klasifikované ako veľmi cenovo dostupné, záver je rovnaký: Majitelia malých podnikov a podnikatelia, ktorí vykonávajú výskum kľúčových slov a budujú svoje webové stránky v súlade s najlepšími postupmi pri optimalizácii pre vyhľadávače (SEO), budú pravdepodobne lepšie odmenení priaznivejším umiestnením vo výsledkoch vyhľadávania. Inými slovami, mali by dostať viac návštevnosti webových stránok, pretože ich obchodné záznamy budú umiestnené priamo na ceste potenciálnych kupcov.

© 2024 Mostreal - WordPress Theme by WPEnjoy